پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت

  • کد خبر: ۲۳۴۳۶۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت
مهدی تاج که مدعی بود فینال جام حذفی باید در خرمشهر برگزار شود، در تازه‌ترین تصمیم‌گیری خود اعلام کرده است فینال میان سپاهان و مس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مکان و زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور بین دو تیم سپاهان و مس رفسنجان بار دیگر تغییر کرد تا شاهد تداوم بی‌برنامگی فدراسیون فوتبال برای برگزاری این رقابت‌ها باشیم.
پیش از آنکه ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان فینال معرفی شود، قرار بود ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین از دو تیم حاضر در رقابت نهایی میزبانی کند، اما برخلاف هر نقطه جهان میزبان مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی ایران در هفته منتهی به مسابقه معلوم می‌شود. مسئله میزبانی فینال جام حذفی، سوژه جدیدی در فوتبال ایران نیست.
ابتدا قرار بود شهر خرمشهر میزبان دائمی رقابت فینال جام حذفی باشد، اما پس از حواشی دیدار استقلال و خونه به خونه بابل، میزبانی از خرمشهری‌ها گرفته شد. یک سال بعد، دیدار پرسپولیس و داماش گیلان به دلیل سازماندهی نامناسب در ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز با ۱۴۰ دقیقه تأخیر برگزار شد و پس از آن نیز انتخاب میزبان فینال جام حذفی از یک الگوی ثابت پیروی نمی‌کند.
در اکثر کشور‌های صاحب فوتبال، زمان و مکان برگزاری فینال جام حذفی آن کشور در ابتدای فصل مشخص می‌شود یا در مواردی مانند جام حذفی انگلیس، ورزشگاه ومبلی به عنوان میزبان دائمی فینال انتخاب می‌شود.


با این حال در روز‌های پایانی هر فصل فوتبال ایران، هواداران فوتبال با اخبار ضد و نقیض در خصوص میزبان فینال جام حذفی سر و کار دارند و به این بی‌برنامگی‌ها عادت کرده‌اند. البته مسئول مسابقات سازمان لیگ در اظهار نظر جدید خود راجع به برگزاری فینال در یک محل ثابت یا تعیین قهرمان با دیدار رفت و برگشت صحبت کرده که سناریوی دوم، کاملاً منسوخ شده و در هیچ کشور سطح اولی دیده نمی‌شود. نکته دیگر این است که سازمان لیگ و فدراسیون همین حالا برای تعیین زمان بازی‌های جام حذفی در تقویم فشرده فوتبالی چالش دارند و در صورت برگزاری بازی به صورت رفت و برگشت، این چالش‌ها بیش‌تر هم خواهد شد.
تکلمه: یادمان نمی‌رود که وقتی برای اولین بار فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شد مهدی تاج در مصاحبه‌ای اعلام کرد فینال جام حذفی متعلق به خرمشهر است، چون این جام به نام خرمشهر عزیز است، اما آقای تاج یک سال بعد زیر قول و قرار خود زد و محل برگزاری فینال جام حذفی را تغییر داد و حالا همه شهر‌های ایران در حال تجربه برگزاری فینال جام حذفی هستند و به تازگی این جام به تهران هم رسیده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->